Dag 2 Dartford - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van 38dagentreinen - WaarBenJij.nu Dag 2 Dartford - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van 38dagentreinen - WaarBenJij.nu

Dag 2 Dartford

Door: Riek

25 Augustus 2023 | Verenigd Koninkrijk, Dartford

Heerlijk geslapen, pas om 9 uur opgestaan. (eigenlijk dus om 10 uur)

Om 11.30 uur met z'n drieën naar The flying boat waar we met Nico afgesproken hebben.

Nico is nooit zo van de tijd, dus wachten we niet en bestellen vast eten want oma moet op tijd eten. Ik heb een jacket patato met tuna mayo, Alan een bangers and mash en oma fish and chips. Was allemaal lekker. Nico kwam samen met Tegan. Tegan had een oranje jurk en 1 oranje oorbel ter ere van de Hollandse gasten. Het was gezellig met ze. Ze liepen mee tot Sainsbury's. Alan en ik wandelen door het park. Dat is groot met aangelegde perken bloemen, grote grasvelden voor aktiviteiten, een speeltuin, sportvoorzieningen en langs de rivier Darenth idyllische plekjes. Een ansichtkaart gekocht bij het museum, de enige plek die dat heeft, om naar oma te sturen. (Daar was ook een plekje ingericht voor de in Dartford geboren beroemdheden Mick en Richard) Alan heeft een kaart vanuit iedere plaats waar we geweest zijn gestuurd naar zijn moeder, dus Dartford hoort er ook bij.

In de tuin gezeten bij het sportcafe. Nog wat boodschappen gedaan en weer naar 'huis'.

Alan en ik hebben de heg gesnoeid en het gras gemaaid. Verder een rustige avond.

• 26 Augustus 2023 - 08:22

Marcherie:

Wat een ellende met die duitse trein maar gelukkig heel bij moeders aangekomen. Doe ze allemaal de groeten en geniet van Dartford