Dag 4 Dartford - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van 38dagentreinen - WaarBenJij.nu Dag 4 Dartford - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van 38dagentreinen - WaarBenJij.nu

Dag 4 Dartford

Door: Riek

27 Augustus 2023 | Verenigd Koninkrijk, Dartford

Vanmorgen op tijd wakker, maar een slome start van de dag. Om 11 uur gaan wandelen door het park. Overal kinderen aan het spelen op de grasvelden en de speeltuin is ook drukbezocht. Het is dan ook heerlijk weer om iets te doen : af en toe zon , 18 graden, af en toe donkere luchten maar paar spatjes regen. Alan ontdekt nog een stukje Dartford dat hij niet kent. Ook oma weet niet wat de 2 gebouwen zijn , morgen maar met haar daar naartoe wandelen.

Oma had gekookt, dus aten we thuis vandaag.

We doen wat hand en spandiensten : vitrage verwisseld boven en beneden, de spiegel geprobeerd vlekkeloos te poetsen , zonder succes, medicijnkastje ontdaan van overjarige middelen en klimop van het schuurtje verwijdert.

Alan en ik eten vroeg wat boterhammen, om een bodem te hebben, omdat we om 17 uur met Nico en John gaan borrelen. Natuurlijk een berichtje dat ze er niet voor 18 uur zijn.

Onderweg naar de Malt Shovel zien we bij een kroeg 9 paarden met kleine 2 persoons wagentjes erachter. Ze zijn vast gebonden aan fietsenrek, lantaarnpalen en stoplicht terwijl hun berijders in de kroeg zijn. Helaas stonden ze er 3 uur later nog. Zonder eten en drinken.

Nico, John, Isla, Tegan en Sunny (de hond)zijn er al. We gaan in de tuin zitten. Isla is een echte puber, ze heeft een heerlijke verveelde blik, later wordt ze opgehaald door een vriendin voor een bbq. Tegan komt van een feestje en is erg wild , later zakt dat af en speelt ze op de trap met steentjes een zelfbedacht spel. We vertellen natuurlijk over onze reis. Binnen is een prive feestje waar the Blues Brothers komen optreden. Tegan danst erop los ! Al met al een gezellig samenzijn. Om 21 uur naar huis en op tijd naar bed.

Vandaag 6 km gelopen.